13 Aralık 2009 Pazar

Eğitim ve Etkinliklerle Kurumsal İletişimi Güçlendirme



Yüz yıllık geçmişi olan modern halkla ilişkiler mesleği iletişim dünyasında bugünkü önemli konumunu elde edinceye kadar çok yol kat etmiştir.
Konum olarak iletişim disiplini altında yer alan halkla ilişkilerin başlangıcı ekonomik çıkarların gerçekleşmesi için, örgütlü gücün “bilgilendirme, haber verme, açıklama yapma” gibi isimler altında sürekli kendi propagandasını yaptığı bir yapıya dayanmaktadır. Halkla ilişkilere yönelimin artması kendiliğinden değil küreselleşmenin getirdiği sonuçlardan biri olarak kendini göstermiştir.
Kamuoyunu bilgilendirme ve basın danışmanlığı işlerini yürütmek olarak başlayan halkla ilişkiler, etkinlikleri giderek işlev ve sorumluluklarını artırmış, günümüzde kriz yönetimi, imaj yönetimi,kurumsal iletişim ve pazarlama işlevi gibi pek çok alana yayılmıştır.
Çalışma Alanımız olan Kurumsal iletişim, kurumun iç ve dış sosyal paydaşları ilgili tüm iletişim politika ve uygulamalarını kapsayan bir yönetim anlayışıdır.Yogun rekabet ortamında varlıgını devam ettirmek isteyen kurumların bu işlevi çok iyi yönetmesi zorunludur. Firmaların personelini tanıması, yönlendirmesi, eğitmesi ve takım oluşturması verimliliğin artması açısından büyük önem taşımaktadır. Doğu Eğitim olarak iletişim kurma, problem çözme, karar verme, liderlik ve motivasyon gibi konuların çevresinde tasarladığımız eğitim ve etkinliklerimizle Kurumsal İletişiminizi güçlendirmeyi ve çalışanlarınızın motivasyonunu yükseltmeyi hedefliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder